Сьогодні без наявності власного складу важко уявити нормальне функціонування будь-якого виробництва. Складське приміщення повинно бути безпечним, зручним, привабливим зовні, відповідати пожежним і санітарним вимогам. Варіанти оренди складу або його споруди з того, що є під рукою, мають велику кількість недоліків. Інша справа – будівництво модульного будинку швидкого складу з легких металоконструкцій.
Рішення звести бистровозводімий ангар під склад вигідно відрізняється від альтернативних варіантів тим, що:
- Його легко і швидко побудувати;
- Він має сучасний і привабливий зовнішній вигляд;
- У нього можна провести будь-які комунікації і встановити необхідне обладнання;
- Його просто розібрати і перевезти в інше місце.
Модульна технологія широко застосовується і в інших сферах – таке будівництво вигідно при зведенні заправок, автомийок, СТО, об’єктів торговельного та виробничого призначення, спортивних споруд і не тільки.
Особливості та переваги ангарів під склад
При проектуванні складського приміщення враховуються специфіка бізнесу, індивідуальні переваги і вимоги замовника. Наші проектанти запропонують краще рішення, що підходить для конкретних логістичних особливостей бізнесу клієнта і дозволяє оптимальним чином розмістити товари, а також грамотно організувати його транспортування всередині складу. Будівництво швидкомонтованих ангарів проводиться нами так, щоб реалізація схваленого замовником проекту дозволила організувати ефективне складування товару з максимальним використанням корисної площі. При цьому буде можливість виділити необхідне місце для розміщення адміністративних і побутових приміщень.
Ангари під склад можна використовувати не тільки для потреб виробництва. Такі рішення вигідні і для логістичних компаній або митних пунктів. Завдяки модульній технології можна легко поміняти планування складського приміщення, не завдаючи шкоди несучих конструкцій будівлі. Можна побудувати споруди в кілька поверхів, розмістити в них офіс або кімнати для відпочинку, гардеробні, душові, їдальню для персоналу.
Бистровозводімий ангар під склад має основу у вигляді металевого каркаса. Готові заводські вироби з металоконструкцій з’єднуються болтами або зварюванням. Висока міцність і жорсткість такого конструктивного рішення – одне з основних переваг технології. Довговічність і надійність споруди досягається завдяки наступним діям:
- Каркас ангара обробляється після складання і установки на фундамент засобами вогнезахисту, що запобігає його перегрів і руйнування при пожежі.
- При складанні каркаса сталеві рами пов’язують один з одним за допомогою поздовжніх і діагональних прогонів – так посилюється конструкція ангара. Ці заходи дають можливість спорудження витримувати вітрові та снігові навантаження і не відчувати проблем від динамічних навантажень при роботі розміщеної всередині складський розвантажувально-навантажувальної техніки.
- Проект ангара враховує місцеві погодні та кліматичні умови і виконується з істотним запасом міцності всіх конструкційних елементів.
- При проведенні будівельних робіт кожен етап контролюється на відповідність проекту і дотримання технологій, якість швів при зварюванні гарантується багаторівневими лабораторними перевірками.
Вибір комплектації, фасадних і покрівельних матеріалів
Вибір між утепленим і холодним ангаром під склад обумовлений видами продукції, які будуть там зберігатися. Якщо їм не страшні впливу холоду або спеки і перепад температур, тоді оптимальним рішенням стане холодний ангар. Обшити покрівлю та стіни можна за допомогою профнастилу, стільникового полікарбонату, монолітного полікарбонату – такий варіант дешевше утепленого.
Для утепленого складу в якості обшивки стін і покрівлі краще застосовувати сендвіч-панелі від надійного виробника. Використання в таких панелях негорючих наповнювачів з високим коефіцієнтом теплоізоляції в ролі утеплювача забезпечують високу стійкість до займання.
Ми будуємо в Києві або Київській області ангари для складу з широким вибором кольорів сендвіч-панелей і різними варіантами комплектації. У складському приміщенні можна розмістити орні або підйомні ворота, кран-балки та інше обладнання.